maandag 21 maart 2011

Snel kaartje/ quick card

Het is even rustig op mijn blog maar dat komt omdat ik op het moment bezig ben met het maken van een kostuum voor mijn zoon voor de Elf Fantasy Fair. Dit is alweer over zo'n 3 weken dus voor die tijd moet het toch echt klaar zijn. Er gaat best wel wat tijd inzitten dus ik scrap niet zoveel op het moment. Ik heb wel laatst even tussendoor een kaartje gemaakt, deze gaat weer bij de stapel en zodra iemand hem kan gebruiken gaat hij op de bus.
Plaatje is gekleurd met Derwent potloden.

At the moment I'm not really active on my blog. I'm making a costume for my son for the Elf Fantasy Fair which will be in about three weeks. This is taking a lot of my time so I'm not really scrapping at the moment. I made this card really quick inbetween. Image is colored with Derwent pencils.
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. wat ontzettend schattige kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan wel even stil maar wat je dan laat zien is wel weer erg leuk, en ik ben benieuwd naar de kostuums!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief opkikker kaartje.
    Het lijkt me zo gaaf zo'n elf fantasy fair. Ben dan ook heel benieuwd hoe jullie gekleed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan maak jij "snel" hele mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails