donderdag 10 maart 2011

DDCC #103 Photo inspiration

Deze week voor de challenge een foto-inspiratie op het DDCC blog. Ik heb overduidelijk gekozen voor de kleurencombinatie blauw/groen en bruin. De kaart is een easelcard en heeft bewust nog geen tekst, ik weet namelijk nog niet waarvoor ik hem wil gebruiken. Een tekst kan ik altijd later nog toevoegen.
Heb je dus zin in een leuke uitdaging neem dan een kijkje op het Dutch Dare Card Challengesblog en doe vooral mee!
This week a photo-inspiration at the Dutch Dare Card Challengesblog! I obviously choose for the colorcombinaton blue/green and brown and made this easelcard. So if you're looking for a challenge, hop on over to the DDCC blog and turn in your card for this week!!

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieve celine wat super leuk je berichtje op mijn blog dit waardeer ik zo .....
    En wat heb je een super amazing kaart gemaakt en zulke mooie details er bij uitgezocht super...

    meide ik wens je en hele fijne dag toe
    hugs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een megamooie kleurstelling! en je kaartje vind ik geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails