maandag 7 maart 2011

Kaartenswap/cardswap

Op het forum hadden we weer een kaartenswap. Geluksvogel die ik ben , was ik weer aan Marga gekoppeld. Marga maakt altijd zulke mooie dingen, dus het is altijd een eer om zo'n kunstwerkje in je brievenbus te vinden. Als je Marga haar blog niet kent, wat ik me bijna niet kan voorstellen, breng dan absoluut een bezoek want ik haal altijd een heleboel inspiratie uit haar prachtige werk!
Kaart die ik heb gekregen:


Kaart die ik voor Marga had gemaakt. De kaart is zo gemaakt dat het vogelkooitje erin hangt. Dit heb ik gedaan met behulp van een nylondraadje en 2 kooitjes op elkaar. Ik vond het weer eens wat anders dan het kooitje er zo opplakken. Ik vond nog een rubon van een vogeltje en die heb ik op een stuk transparant gedaan en die tussen de kooitjes geplakt.
Net zoals de kaart van Marga heb ik er ook een doosje omheen gemaakt, en dat is een prima manier om het te kunnen verzenden zonder dat er schade aan de kaart ontstaat. Papier is van DCWV.

We had a card swap on my favourite forum. I was a lucky bird because I got Marga to swap with. It's always so much fun to get a card from her. She makes such beautiful things. If you don't know her blog, which I can't imagine, be sure to take a look overthere, you'll will be inspired (just like me) with the gorgeous things she makes. The bottom card is the one I made for Marga. The birdcage is hung with nylonthread so it looks like it really hangs.
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Echt supermooi geworden, allebei jullie kaarten!! En je verwijst wel naar Marga, maar het is ook een feest telkens op jouw blog te komen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow beide kaarten zijn werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superswap zeg. Prachtige kaart heb je gekregen van Marga en wat een superleuke en mooie kaart heb je voor haar gemaakt. Echt leuk zo met dat vogelkooitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In een groot woord werkleijk prachtig allemaal!!!!

    gr xx Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig gemaakt! ik ben zo trots op jullie allemaal, de swap is een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails