woensdag 5 juni 2013

Tim Holtz Tags 2013-june

Mijn tag voor deze maand voor de Tags of 2013 challenge van Tim Holtz. Deze maand eigenlijk een vrij eenvoudige. Het ging deze keer meer om het inkleuren van de stempel. Dit heb ik niet met Distress Markers gedaan want die heb ik niet maar gewoon met Distress inkt. Er zat deze keer zelfs geen lintje of iets dergelijks aan. Heb er dus maar een bloem bij gedaan want anders vond ik hem wel erg leeg hihihi.
Oh ja, ik heb ook heel licht met metallicverf hier en daar een accentje gegeven maar dat is op de foto niet te zien, helaas.
Deze gaat weer in mijn bakje en ondertussen begint het al een leuke collectie te worden.
My tag for this month's Tags of 2013 challenge of Tim Holtz.
Photobucket

1 opmerking:

  1. Gorgeous! I love the soft greeny blues and the way the rose adds some extra texture and depth.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails