zondag 16 juni 2013

Mirrorframe/ Spiegelframe

Twee jaar geleden had ik dit spiegelframe gekocht voor geloof ik een euro op Koninginnedag. Ik wist dat ik er wat mee wilde doen, maar wist nooit wat. Ik heb van de week mijn scrapkamer veranderd: muren geverfd, meubels wit geschilderd, en meer planken op de muur.
Ik had deze lijst al opgehangen want ik wilde er iets mee doen en gisteren had ik eindelijk de inspiratie om er iets mee te doen.
Heb me heerlijk uitgeleefd met allerlei sprays, verfjes en modeling pasta en dit gemaakt in de spiegellijst. Deze stempel heb ik al een hele tijd en de spreuk spreekt me nog steeds aan.
En nog een paar detailfoto's:


Made this in an old mirrorframe I once bought at a fleamarket. Last week I refurbished my craftspace and had already hung this on the wall.
Yesterday I found the inspiration to make something in this old frame. Used all kind of sprays and paints and lots of different embellishments. I love the quote of this stamp :)
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Woooohhhowww wat mooi!!!!!!Mooie lijst, prachtige spreuk en een waarheid als een koe!!!! Ben benieuwd naar de rest van je scapkamer, komen daar ook nog foto's van?

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails