woensdag 18 mei 2011

Waltzing Mouse 2nd birthday teaparty

Ik was laatst een beetje aan het bloghoppen en ik kwam deze challenge tegen op het Waltzing Mouseblog. Die vond ik zo leuk, dat ik dacht daar ga ik aan mee doen.De opdracht: gebruik de Free Tea bag baggie template, de Teacup template of the Piece of cake template.
Ik heb dus de freebie gedownload en gebruikt om deze uitwerking ermee te maken.
Ik heb in het theekopje en aan het labeltje wire&wiredraad gebruikt, ik vond dat wel een grappig accent geven. Stempels had ik nog, geen idee van welk merk die zijn en het bedeltje heb ik ooit ergens online gekocht. De stipjes op de theepot en het kopje heb ik met een Perlenpen aangestipt.


I was bloghopping the other day and found this really fun challenge on the Waltzing Mouseblog. The challenge was to use the Free Tea bag baggie template, the Teacup template of the Piece of cake template. I choose the free template and made this with it.
Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan zeg!! die blauwe bloemen zijn van prima...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat geweldig gaaf zeg heel creatief
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Celine!
    Je krijgt er gewoon zin in een koppie thee van!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's beautiful! I love those colours together

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is die mooi zeg! Wat ontzettend gaaf die wire krullen!
    Heel veel succes ook!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Celine!! I LOVE the curly wire steam!! Gorgeous Baggie!! thank you so much for joining our tea party and Good luck in the draw!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails