woensdag 25 mei 2011

Marvin with daisies

Vandaag weer mijn beurt om jullie iets te laten zien wat ik heb gemaakt met een van de superlieve digi-stempels van The Stamping Bazaar. Deze keer "Marvin with daisies", die je hier kan vinden in de The Stamping Bazaar store. Marvin is absoluut mijn meest favoriete diertje die er is op het gebied van digitale stempels. Deze is ook getekend door Marina Neira.Op het Stamping Bazaar blog kun je de rest van de uitwerkingen van het DT zien. Neem ook even een kijkje op het blog van Lynda, zij heeft ook weer een hele mooie kaart op haar blog staan.
Ik heb deze keer een kaart gemaakt in een andere vorm dan normaal. Volgens mij heet het een trapeze kaart maar dat weet ik niet zeker. Vond het in ieder geval wel een leuke vorm om eens te proberen.
Deze kaart is als het goed is inmiddels bij iemand die jarig was op de mat beland.


Wednesday, so it's my turn to show you something I made with one of the fabulous stamps of The Stamping Bazaar. This time "Marvin with daisies", which you can find here in the store. I absolutely love Marvin, he's my absolute favourite when it comes to digi-stamps. He's soooo cute!!! Marvin is also drawn by Marina Neira. On The Stamping Bazaar blog you can find the rest our DT made with the wonderful images of The Stamping Bazaar. Also take a look on the blog of Lynda, who also has made something gorgeous with one of the images.
I made this card and I think it's called a trapeziumcard, but I'm not sure about this. I really liked the shape so I decided to use it. When everything went ok, this card has been delivered at someone who had her birthday last monday.
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Ik vind m zo enorm lief!
    xxx Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dit is echt wel een super lief kaartje
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vorm kaart, zo lief gemaakt!
    Heel mooi gemaakt met die bloemetjes!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails