woensdag 16 oktober 2013

Steampunk Chameleon necklace

De kameleon van deze ketting had ik al een tijdje geleden gemaakt en nu had ik eindelijk een idee wat ik er mee wilde doen. (Zie mijn blogpost Steampunk Chameleon)
Ik heb mijn ketting die ik afgelopen Elf Fantasy Fair om had hiervoor gebruikt. Deze heb ik iets veranderd zodat mijn kleine huisdiertje hier aan kon hangen. Wie weet, misschien draag ik deze wel volgende keer op de Elf Fantasy Fair :)


The chameleon that is hanging on this necklace, was made a while ago, but now I finally knew what to do with it. I've used  the necklace I wore at the Elf Fantasy Fair this april and changed it a little so my little pet could hang on this necklace. Who knows, maybe I'm going to wear this next Elf Fantasy Fair :)
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails