woensdag 28 november 2012

Tim Holtz tag november en layout

De tag die ik voor deze maand heb gemaakt voor de Tags of 2012 op het Tim Holtzblog. Wederom weer leuke techniekjes om uit te proberen en lekker kliederen met inkt :)

Verder nog een layout die ik had gemaakt voor de speedscrap dinsdagavond op de Facebookgroep van Scrapdelight.
Mijn hubbie en ik op de foto tijdens ons Halloweenfeest.
Papier is van MME Lost and Found Halloween.

The tag I made for the Tags of 2012 challenge on Tim Holtz's blog. Some fun techniques to try and again a fun result.
I made the layout last tuesday during a speedscrap on a Dutch Facebookgroup of the Scrapdelightstore. On the picture me and my husband on our Halloweenparty.
Papers are from MME Lost and Found Halloween.
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. heel leuke layout, wat waren jullie toch goed verkleed! en die tag is ook mooi zeg! you go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Céline prachtig is je tag geworden en de LO is ook mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely tag! Love the ART word and how you used the embossing along the side. Your layout is super fun. Very fun picture and embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails