woensdag 11 december 2013

Krissy Kringle

Last week Tamara of The Stamping Chef drew up some new images which we could give a name. She plays the namegame in the Facebookgroup of The Stamping Chef. When the name is picked you gave you win a copy. Lucky duck me, won with the name Krissy Kringle this fabulous image.
I've coloured her up with my Prisma's and then made a card with her.
I'm entering this card in Challenge #9 Anything goes of The Stamping Chef.
Vorige week had Tamara van The Stamping Chef weer een aantal nieuwe afbeeldingen getekend. Zij speelt dan het naamspel in de Facebookgroep van The Stamping Chef en als de naam wordt gekozen die jij hebt bedacht, dan win je de digi-afbeelding. Deze keer was ik de mazzelkont want met de naam Krissy Kringle heb ik deze superleuke afbeelding gewonnen.
Ik heb haar gekleurd met mijn Prisma potloden en daarna uiteraard een kaart met haar gemaakt.
Ik laat deze kaart meedoen in Challenge #9 Anything goes bij The Stamping Chef.
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Absolutely love this Celine. Great use of colours and who doesn't love Krissy Kringle? Thanks for playing at The Stamping Chef and good luck. Hope to see you back wednesday for a new challenge. Bettina Sous Chef xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails