woensdag 13 november 2013

Mijn nieuwe scraptote!!

Ik heb er even geduld voor moeten hebben maar ik heb hem eindelijk binnen!!! Mijn nieuwe scraptote, speciaal voor mij gemaakt door GoGini. Dat zijn 2 hele enthousiaste dames die op verzoek een scraptote of anders soort tas voor je maken. Zij hebben inmiddels wel een wachtlijst maar dat kan ook niet anders als je zulk mooi werk aflevert!!!
Op deze foto is hij helemaal goed te zien, ook qua kleuren.
 De achterkant met de speciaal bijpassende tashanger met kleine gehaakte cupcakejes
 Zijkant 1
 Zijkant 2
 De achterkant van het label
 De binnenkant
Of is het toch stiekem een tas voor Chica?

Gonnie en Gini heel erg bedankt voor jullie onwijs mooie tas!! Ik ben superblij met mijn tote en nu gauw gaan indelen!!
Photobucket

4 opmerkingen:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails