donderdag 12 september 2013

Meljen's Designs #177 Making the Grade!

Hi everyone, welcome to another fun challenge at the challengeblog of Meljen's Designs. This week: Making the Grade! You have to use schoolsupplies on your project.
I made this tag and used "Little Chalk Board" for this challenge. (This is a already coloured digi)
The schoolsupplies I've used is a pencil I've shortened, a paperclip and a little ruler.
The owl was so cute, I just had to use it, since owls are really wise animals :)
If you play along don't forget to use an image of Meljen's Designs or else you won't be in the drawing to win up to three digi-images of your choice!!
Hallo allemaal! Welkom bij weer een nieuwe uitdaging op het Meljen's Designs challengeblog! Deze week: Making the Grade, vrij vertaald zoiets "overgaan naar de volgende klas". Het is de bedoeling in ieder geval dat je schoolspulletjes gebruikt op je project. Ik heb een tag gemaakt en heb hiervoor "Little Chalk Board" gebruikt. (dit is een al gekleurde digi)
Ik heb een potlood, die ik kleiner heb gemaakt, een paperclip en een klein meetlatje eropgeplakt. En ja, de uil, die vond ik zo leuk dus die moest er ook bij! Uilen zijn tenslotte hele wijze dieren :)
Als je meedoet, vergeet dan niet dat je een afbeelding van Meljen's Designs moet gebruiken want anders doe je niet mee in de trekking voor de prijzen!
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Leuke tag Céline en ik vind ook dat de uil er prima bij past,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke label!
    En helemaal super dat ik jouw blogcandy heb gewonnen: ik ben er heel erg blij mee :-)

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf is deze leuke details ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails