zaterdag 23 maart 2013

Tim Holtz tags of 2013- march

Dit is de tag die ik voor deze maand heb gemaakt voor de "Tags of 2013" challenge van Tim Holtz. Dit is de tag voor maart en deze keer een paasthema.
Uiteraard weer volledig mijn eigen draai aan gegeven en het met de spullen gedaan die ik al had liggen.
Het gras en de banner heb ik zelf geknipt, en in plaats van het tinsel dat Tim Holtz gebruikt achter het konijn, heb ik glassbeads erachter gebruikt (dat is in de close-up beter te zien)

 My tag for march for the "Tags of 2013" challenge of Tim Holtz. Ofcourse I gave it my own spin and used what I had in my stash.
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Wowwwww,Gorgeous Easter tag dear Celine^_^
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave tag heb je gemaakt Celine.
    Heel erg mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails