zaterdag 12 januari 2013

Tim Holtz Tags of 2013-January

Net als afgelopen jaar is Tim Holtz op zijn blog weer begonnen met de de 12 Tags, uiteraard nu voor 2013.
Ik had net een nieuwe embossingfolder gekocht die ik mooi gelijk kon uitproberen.
Heb weer lekker met allerlei Distress Inkten "gekliederd" en met metallicverf voor de tandwielen.
Hier heb ik met meerdere metallickleuren gewerkt om zo een beetje het oude roestige na te bootsen.
Pas geleden had ik een doosje met horloge onderdelen op Ebay gekocht omdat zowel Michael als ik iets met Steampunk willen dit jaar voor de Elf Fantasy Fair.
Deze onderdelen en vooral de hele kleine kwamen nu mooi van pas op mijn tag. Vond ze wel heel toepasselijk voor het thema tijd wat deze tag een beetje heeft. Verder ook nog een klein glazen flesje erop geplakt met het lijmpistool, en deze gevuld met de hele pietepeuterige onderdeeltjes.
Het lint heb ik met zilververf bewerkt, die ik eerst flink had aangelengd met water.
Ben blij met mijn resultaat, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


My tag for january for the 12 Tags of 2013 on the Tim Holtz blog. Really enjoyed making this tag.
Just bought a new embossingfolder I could use and recently purchased a box with watchparts which now came in really handy. Only used the really small parts in the bottle or else they wouldn't fit :)
The gears I've painted with different metallicpaints to make them look old and rusty.
Really pleased with the endresult, hope you'll like it too!
Photobucket

7 opmerkingen:

  1. This is awesome. i am pinning for inspiration thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag.mooie tekst heb je er bij gebruikt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een zeer mooie tag heb je gemaakt

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie tag is dat geworden Celine! Het lijken inderdaad net roestige onderdelen en die tekststempel: geweldig!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave tag, helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails