donderdag 17 januari 2013

Meljen's Designs Challenge #143 White Out


The above title says it all for this week's challenge on the Meljen's Designs Team and Challengeblog. You must make a all white card and the only thing coloured you can use is a (pre)coloured image.
As every week you can win up to 3 images of your choice when you enter!!
Remember to use an image of Meljen's Designs, only then you can enter!

Deze week willen we een hele witte kaart zien bij Meljen's Designs Team and Challengeblog! Het enige gekleurde wat erop mag zitten is de afbeelding die jezelf hebt gekleurd of een voorgekleurde afbeelding.
Zoals elke week kan je wel tot 3 afbeeldingen naar keuze winnen! Het enige wat je hiervoor moet doen is gebruik maken van een afbeelding van Meljen's Designs.
Vond het een moeilijke challenge deze keer. Dit soort kaarten is niet echt mijn ding want ik hou juist wel van een kleurtje. Heb ook best wel geworsteld ermee en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet helemaal tevreden ben met het eindresultaat.
Helaas heb ik de bovenste kaart al sneller moeten versturen dan verwacht. :(

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails