zondag 14 augustus 2011

Twisted easelcard nr 2

Zo daar ben ik weer met een kaart om te laten zien. Deze twisted easelcard heb ik gemaakt voor mijn vriendin Michelle. Ik heb weer een afbeelding van Michelle Perkett Studios gebruikt en zij heet Princess Oceana. Een zeeprinses dus, vandaar dat ik heb gekozen voor aquatinten. Als extra accent vond ik het wel leuk om er echte schelpen op te gebruiken. De pons die laatst heb gekocht deed me een beetje denken aan zeewier dus die heb ik ook erbij gebruikt.



 Another twisted easelcard, and this one is made for my best friend Michelle her birthday. I used another image from Michelle Perkett Studios, she's called Princess Oceana. She's a seaprincess so that's why I choose the blues and greens for her and the card.
As a finishing touch I used reall shells on the card.
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Zo'n gave kaart! Maar dat had ik je op het forum al laten weten!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, mooi die zeekleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo,

    du hast einen schönen blog und bastelst tolle sachen, darum hab ich eine kleine überraschung auf meinem blog für dich.

    http://lueckilueckis.blogspot.com/

    ich hoffe du nimmst es an!

    liebe grüße
    katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SOOO schöne sachen hast du gebastelt! dein blog ist toll und darum schau mal auf meinen blog, da hab ich eine überraschung für dich!

    lg
    katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meine blog adresse für dich:
    http://lueckilueckis.blogspot.com
    hatte sie gerade vergessen.

    lg katrin

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails