vrijdag 5 augustus 2011

Kaartenswap/ cardswap

Op een forum waar ik ook regelmatig kom, was er een kaartenswap georganiseerd. Ik was gekoppeld aan Jolanda.Ik heb deze kaart voor haar gemaakt met een digistempel, en deze is van Michelle Perkett Studio. Vond de tekst zo mooi dus deze moest bij de verzameling :)Papier is van Pink Paisley.

Deze kaart heb ik van Jolanda gekregen, op de voorkant zit een mini-waterval-elementje:

On one of the forums I often visit, we've had a cardswap. My swapfriend was Jolanda. I made the top card for her with an image of Michelle Perkett Studio. I love this image, especially the words on it.
The bottom card is the one I've received. Cute huh?
Photobucket

7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartn de gemaakte en die je ontvangen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous!! I love it. Glad you joined us at MPS. Shelley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, zo romantisch ook. Je hebt ook een leuke kaart terug gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Celine! This is stunning! Perfect coloring, layout, color combination, and just the right embellishments! Thanks for joining us at Michelle Perkett Studio.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both cards are beautiful. You are your swap buddy made awesome cards. The inside is just a pretty as your inside. Gorgeous!!!

    Thanks for swimming with the mermaids at Michelle Perkett Studio.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome cards, Céline! Beautiful designs and details. Thank you for joining this week's "Try a New Fold" challenge at Michelle Perkett Studio. Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo... eindelijk ben ik zo vlot geweest om onze swap kaarten op m'n blog te plaatsen.

    De kaart die ik van jou heb mogen ontvangen heb ik gisteren nog even live bewonderd en weer moest ik lachen om de tekst. Tuuuuuuurlijk vind ik 'm mooi. Sterker nog: hij's prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails