dinsdag 1 november 2016

Halloween en Fantasy Forest

Even wat fotootjes van wat ik met Halloween heb gedragen en tijdens Fantasy Forest.
Halloween hebben wij dit jaar doorgebracht op de Keukenhof in Lisse. We gingen altijd naar Amsterdam naar de parade maar die was helaas afgelast voor dit jaar. Lisse was dus een leuk alternatief.
Ik heb via Marktplaats een oude trouwjurk voor 30 euro op de kop weten te tikken (ja echt! was maar 30 euro) en hij is prachtig bewerkt met kralen en pailetten, met een lange sleep en van een hele dikke stof gemaakt. Heb er wat herstelwerk aan gehad omdat er kralen afvielen maar dat mocht de pret niet drukken. Heb de sleep omhoog gewerkt zodat het een soort bustle werd. Pruik bij de feestwinkel vandaan en tiara, ketting en sluier via Ali-express. Klaar was de Victorian ghost bride. Bontje voor de avond heb ik bij een webwinkel vandaan voor bruidsspullen. Op de laatste foto sta ik met mijn superknappe echtgenoot :)



Afgelopen 12 november op Fantasy Forest geweest. Een heel leuk kleinschalig evenement in de bossen van Hattem. Was wel koud maar gelukkig wel droog. Hiervoor heb ik wat kostuum dingen door elkaar heen gehusseld, andere pruik, accessoires en corset erbij en voìla een "nieuwe" outfit.


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails