donderdag 7 mei 2015

Phoenix necklace

Zoals beloofd de foto's van mijn vuurvogelketting die ik had gemaakt voor bij mijn Vuurkoningin kostuum. Inspiratie komt wederom van Christi Friesen haar werk, ik ben echt een grote fan van haar stijl. Bij de ketting heb ik ook nog een bijpassende ring en oorbellen gemaakt. Ik vind het altijd leuk om een soort van complete set te maken.



 My phoenix necklace I made to match my Firequeen costume, see my earlier blogpost (sorry that post is only in Dutch).  As usual I got my inspiration from the wonderful Christi Friesen. I love her work! Also made a ring and earrings so I have a complete set to wear.
 Photobucket

1 opmerking:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails