maandag 10 maart 2014

Vintage caravan

Weer een project wat ik heb gemaakt met een kit van SVG Cuts. Deze komt uit de kit: Camp Firefly. Ik heb deze gemaakt voor mijn vader, die pas geleden zijn verjaardag vierde. Mijn ouders gaan graag met de caravan op pad, dus dit vond ik wel een leuk kadootje. Ik heb een beetje voor mannenkleuren gekozen en het papier met de stippen vond ik ook wel erg leuk. De stippen zijn namelijk al geëmbost. Ik heb er nog als extra dropjes in gedaan.

Another project made with one of the wonderful kits of SVG Cuts. This kit is called: Camp Firefly. I made this little caravan for my father who recently celebrated his birthday. My parents love to go away on trips with their caravan so this was a perfect present for my dad. In the box I did some candy.
Photobucket

2 opmerkingen:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails