maandag 18 november 2013

Tim Holtztag 2013-november

Mijn tag voor deze maand voor de challenge van Tim Holtz. Heel eerlijk gezegd.vind ik deze techniek wat minder. Vind het toch leuker om met kleurtjes bezig te zijn. Vind deze eigenlijk saai vergeleken bij de andere van de afgelopen maanden. Blijkbaar zo saai dat ik helemaal ben vergeten dat er nog een label met tekst onderop hoorde te zitten hahahaha.
Nog een maand te gaan en dan is de collectie compleet. Ik ga ze dan sowieso allemaal op de foto zetten bij elkaar.

My tag for this month's challenge of Tim Holtz. Honestly said I think this one is boring compared to the others which are filled with colour, but maybe it's just me who thinks this :) I'm just totally in love with colour and don't really like black and white.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails