vrijdag 6 september 2013

Tim Holtz Tags 2013-september

Mijn tag voor de Tim Holtz Tags of 2013 challenge van deze maand. Ik ben er helemaal blij mee zoals hij is geworden maar dat komt ook, omdat ik erg van dit soort kleurtjes houdt.
Aan het eind van het jaar ga ik ze ook allemaal eens op een foto zetten, is wel leuk dan om te zien wat je zo hebt gemaakt in een jaar tijd.
My tag for september for the Tags of 2013 challenge of Tim Holtz. Love how this one turned out, I really like the colours of this one.
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit Céline,leuk die kleurtjes en "stempellaagjes",ik heb nog even in de vergroting zitten genieten,toppie...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails