donderdag 11 juli 2013

DDCC #225 Tic-Tac-Toe

This week we've got a Tic-Tac-Toe challenge for you on the Dutch Dare Card Challengesblog!
Our fabulous sponsor this week is Saturated Canary and she's got a lovely prize for you this week!
When you make a card you've got to use at least one row from left to right, from top to bottom or diagonally.
I've used the middle row: flowers, buttons and distressing. Krista from Saturated Canary was also so kind to donate to everyone an image of their choice. I've used "Lovely" and I really like her with her curly hair and lovely dress.
I hope you join us this week on DDCC!!


This is the Tic-Tac-Toe card you've got to use:

STITCHING
 (real or faux)
BLING
RIBBON
FLOWERS
BUTTONS
DISTRESSING
CARD FOR A CHILD
BRADS
BIRTHDAYCARD

Deze week hebben we een bingo uitdaging voor je op het Dutch Dare Card Challengesblog!
Onze sponsor deze week is Saturated Canary en zij heeft een leuke prijs beschikbaar gesteld!
De bingokaart die je moet gebruiken staat hierboven. Als je een kaart maakt moet je dus minstens een lijn gebruiken: van links naar rechts, van boven naar beneden of schuin.
Ik heb de rij gekozen met bloemen, knopen en distressen. Krista van Saturated Canary was ook zo vriendelijk om de DT leden een afbeelding naar keuze te geven. Ik heb voor "Lovely" gekozen, ik vind haar zo leuk met haar krullende haren en zwierige jurk.
Ik hoop dat jullie weer meedoen deze week op DDCC!!
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Gaaf weer Celine.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi de zachte kleurtjes op:deze kaart!
    Leuke stempel ook en mooi ingekleurd.
    Ik moest lachen om je echtgenoot een paar posten terug....je zou maar met hem samen wonen zeg!
    Haha grapje...die lay out was ook super mooi!
    Ik ben weer een beetje bij gelezen en wens jullie een heel fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart. En wat een leuke challenge, die Bingo kaart. Wie weet kom ik er nog aan toe ;-).
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails