zondag 2 september 2012

Head over Heels

Gisteren een superleuke workshop gedaan bij Scrapdelight: Head over Heels. Het ontwerp is van Janine Soepenberg maar zij was er niet, dus werd de workshop gegeven door Michelle zelf.
Was voor het eerst dat ik ook echt iets helemaal af had toen ik wegging, hahaha. De schoenen heb ik op de kop getikt in een tweedehandswinkel. Foto is van onze trouwdag, inmiddels alweer 15 jaar geleden.
Hier even een aantal foto's zodat je goed kan zien wat ik er allemaal in heb "gestouwd" zou ik bijna zeggen.





A workshop, called Head over Heels, I followed yesterday at Scrapdelight, a Dutch scrapbooking store. Shoes from the thriftshop, completely glammed up with all kinds of stuff.
Picture is from our weddingday, already 15 years ago.
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Céline grata pela visita ao meu blog!
    amei, amei este sapato alterado, lindo e romântico!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat supergaaf is dit zeg!! Echt één van de mooiste dingen die ik de laatste tijd gezien hebt. Wat een geweldig leuke workshop. Het is echt een pronkstuk geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig idee zo met die schoenen, ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails