zondag 29 juli 2012

Tim Holtz tag juli

Eindelijk eraan toe gekomen om nog een tag te maken voor de Tim Holtz tag 2012 challenge. Had al een idee in mijn hoofd maar gewoon geen tijd om eraan te beginnen.
Hij had namelijk gekozen voor het thema The 4th of July maar aangezien we deze feestdag hier niet vieren had ik wat anders bedacht en wel Koninginnedag. De kleuren van de tag van Tim Holtz waren namelijk rood, wit en blauw en dan kom je hier al gauw terecht op Koninginnedag.
Hij was ook bezig met alchoholinkt en met een soort van spuitbusje met perslucht en tja dat heb ik niet liggen (ik zou ook bijna zeggen wie heeft zo'n spuitbusje wel liggen)  Dan maar op de ouderwetse manier, Glimmermist op een stuk papier en heel hard blazen, krijg je ook zo'n effect hahaha.
Afgemaakt met wat oude postzegels die ik nog had en dit is mijn eindresultaat geworden.
Vind dit echt superleuk om te doen want je wordt echt uitgedaagd om een tag te maken met de spullen die je hebt liggen dus je wordt heel creatief hierdoor.
Volgende maand komt er al weer bijna aan dus ben benieuwd wat hij dan weer bedacht heeft.
The tag I made for july for the Tim Holtz 2012 challenge. Instead of the Fourth of July I choose the theme: Queen's day (in Dutch called Koninginnedag) which is celebrated here on the 30th of april. It's a day where we celebrate our Queen's birthday and the fact we are Dutch by wearing clothes which are orange. Orange is the colour of our Royalty. Red,white and blue are the colours of our Dutch flag.
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. I love your tag and the creativity you showed in making Tim's tag your own vision!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great tag! Love that you explained Queens Day. Nice to learn about your celebration! Love the use of the colors and the stamps too.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails