donderdag 14 juni 2012

DDCC #169 Case a DT-member

Donderdag en vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien voor de uitdaging van deze week op het Dutch Dare Card Challengesblog. Ik vind dit zelf een hele leuke en ik hoop jullie ook!!! Deze week is het namelijk Case a DT-member oftewel een kaart liften van een van de DT leden.
Onze sponsor is deze week Meljen's Designs met een geweldige prijs en zoals de meeste ondertussen wel weten ben ik een grote fan van haar (digi)stempels. Ik heb Flowermouse gebruikt en volgens mij is dat ooit een freebie geweest. Ik vond het weer eens leuk om een ezelkaart te maken.
Op het Dutch Dare Card Challengesblog kun je alle kaarten vinden van ons geweldige DT en dan een keuze maken voor de kaart die je wil liften. Ik hoop dat jullie zin hebben om mee te doen!!!

Thursday and today my turn to show you a card I've made for our challenge of this week at Dutch Dare Card Challengesblog: Case a DT-member. I really love this one and I hope you'll like it too!
Our sponsor this week is the marvelous Meljen's Design and as you'll problaby know I'm a big fan of her artwork.
For this challenge I made an easelcard with an image called Flowermouse. I think it was a freebie once.
On the Dutch Dare Card Challengesblog you can find all the cards made by our fabulous DT and then you can pick one you like and lift it. Hope you'll join us this week!!!
Photobucket

1 opmerking:

  1. Nou deze heb je prachtig gelift hoor!
    Grappig die muis!
    De kaart met de kabouter in je vorige post is ook zo geinig en mooi van kleur!
    De tag a la Tim Holz schitterend, mooi plaatje helemaal mijn smaak!
    Fijn weekend.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails