donderdag 10 mei 2012

Secret Scrap Lift

Op een klein forumpje waar ik zit hadden we met een aantal meiden een Secret Scrap Lift. Dit is mijn uitwerking ervan geworden en ben blij met het resultaat.
Ik heb een oude foto van mijzelf met mijn moeder gebruikt. Deze komt uit mijn baby-album en Richard heeft deze gescand en een beetje bewerkt.
Vond de foto heel goed passen bij het papier van My Mind's Eye, Be Happy.
I
My take on a Secret Scrap Lift we had on a small forum I often visit. On the picture, me and my mom. a long time ago LOL. Papers are from My Mind's Eye, Be Happy.
Photobucket

1 opmerking:

  1. OOOO, wat ben je een schatje op die foto Celine!
    Wat gaat de tijd toch snel als je door oude foto boeken bladert!
    Mooi deze lay out, leuke bloemenhoek en speels met die vlindertjes.
    Fijne moederdag morgen
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails