woensdag 8 februari 2012

Babykaart

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn vriendin Gwendolyn die vorige week is bevallen van een prachtige zoon, Ferron geheten. Ik vond dit papier van October Afternoon tussen mijn resten en vond het wel perfect voor een babykaart voor een jongen. Ik laat deze kaart ook nog even meedoen in de challenge op het Meljen's Designblog in de challenge van deze week : "loving you".
This card is made for my friend Gwendolyn who gave birth last week to a beautiful babyboy, named Ferron. I made this card from scraps of October Afternoon, because the colours are perfect for a card for a babyboy.
I decided to enter this card in this week's challenge at Meljen's Design: "loving you".
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Love how you colored your sweet baby image. Thanks for sharing on the Meljen's Design Challenge for Loving You.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, je hebt het in de kleuren van de babaykamer gemaakt, super kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails