maandag 3 oktober 2011

Kralen ringen/ beaded rings

Sinds vorige week heb ik weer wat nieuws gevonden wat ik leuk vind om te doen met kralen: ringen maken van kralen. Ik heb al een tijd een boekje hierover in mijn kast staan maar er nog nooit wat mee gedaan. Vorige week kreeg ik dus opeens zo'n bevlieging, ik ga dit eens doen :) Ik heb er nu 3 gemaakt (eigenlijk 4 maar de 4e is niet helemaal naar mijn zin, die ga ik nog veranderen). Het is wel een gepriegel en het kost even tijd maar het eindresultaat is wel geslaagd vind ik zelf. Ik moet er wel even bijzeggen dat het geen kleine ringen dus ze vallen wel op als je ze draagt :D
Een ring in zilver met zwart
Een ring in lilatinten in camee vorm
Een ring in bruintinten in bloemvorm
Since last week I've found something new to do with beads: make rings with them. I've got a book on my shelf about making beaded rings but never did something with it. Until last week, then I've finally decided to make some of those rings. Although I've got to say they're quit large, so you can't miss them when wearing, I absolutely love them :D Photobucket

4 opmerkingen:

  1. jee Céline, wat onwijs gaaf! wat een werk joh! vind vooral de onderste erg mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop een beetje achter bij je...wat mooi die draaimolen kaart uit je vorige post wat een werk ook!
    De ringen vind ik super dat is ook een precies werkje waar je goede ogen voor moet hebben lijkt me. Erg mooi dat je dit zomaar kunt maken!
    Fijne avond,
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave ringen zeg, fantastisch zoals je dat gemaakt hebt!!! en lekker wat anders freubelen dan papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,
    Ik ben zelf ook al een tijdje bezig met het maken van ringen, en deze zijn echt heel mooi! ik vroeg me af waar ik ergens het patroon zou kunnen vinden? of de naam van het boekje, waar je ze uit hebt gehaald,aub?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails