dinsdag 12 oktober 2010

Kaartenswap

Ik heb meegedaan aan een kaartenswap op een forum, echt heel erg leuk om te doen.
Vandaag kreeg ik te horen dat mijn kaart eindelijk op de plaats van bestemming was gearriveerd, zat hem toch wel even te knijpen. Ik had hem al vrijdag op de bus gedaan dus hij iets langer onderweg geweest dan verwacht.
Ik had mijn kaart voor Ann gemaakt:




Ik wilde hem bijna niet versturen want ik vond hem zo leuk geworden :)
Ik op mijn beurt had deze kaart van Gwendolyn ontvangen, ik ben er zo blij mee. Ik ben gek op Halloween dus deze kaart is helemaal in mijn straatje:

I joined a cardswap on a forum. The topcard is the one I made to send to Ann, the bottom one, is the one I received from Gwendolyn.
vintagebloghandtekening

7 opmerkingen:

  1. kan me voorstellen dat je het moeilijk vond te versturen..hij is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat een snoepie van een kaart heb je gemaakt, en de trick or tweet is ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! mooi kaartje Céline, mooie kleuren heel lief.

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef wat fijn dat ie is aangekomen, tis een enorm leuke kaart. Degene die jij terug hebt ontvangen is ook heel gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat een mooi kaartje heb je gemaakt! En ben blij dat je mijn kaartje ook leuk vindt!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, wat een prachtige kaart! Zo'n leuke details en helemaal afgewerkt. Sjiek!

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails