zondag 25 juli 2010

Kaarten/ cards


Een verjaardagskaartje voor iemand gemaakt.
A card made for someone's birthday

Deze kaart was voor een swap van een forum. De opdracht was een leuke, zomerse kaart. Volgens mij wel gelukt dacht ik zo. Ik had nu eindelijk een gelegenheid om dit papier nog eens te gebruiken. Vind de pinguïn nog steeds erg lief!
This card was made for a swap on a scrapforum. The challenge was to make a cute, summer card and I think it worked out ok! Finally these papers came to use again, still love the cute penguin.
vintagebloghandtekening

3 opmerkingen:

  1. Zomers is die zeker weten, en zo enorm leuk, hier wordt je gewoon blij van! Ook de verjaardagskaart is weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaartjes!
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bof ik dat ik heel lang mag genieten van die mooie kaart ! Nogmaals dankjewel, ik ben er erg blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails