maandag 7 juni 2010

Houten hart box





Ik zag de houten box bij de Action en had gelijk een idee wat ik ermee wilde doen. Ik heb hem bewerkt met Aleene's quick crackle en versierd met een Prima bloem, een rubon van Glitz Design, een paar tickets, een pin en een swirl van ZVA Creative. In de box zelf heb ik hartjes gemaakt en die versierd met papier van Kaiserkraft en een fotootje erop gedaan. Dit zijn trouwens dezelfde foto's die ik ook had gebruikt op de Kaiserkraft Family Tree.

I saw this wooden box in a store and immediately had an idea what to do with it. I used Aleene's quick crackle and decorated it with a Prima flower, a rubon of Glitz Design, a couple of tickets, a pin and a swirl of ZVA Creative. In the box itself I made chipboard hearts which are decorated with papers of Kaiserkraft and a little photo. These are the same pictures I used for the Kaiserkraft Family Tree.
vintagebloghandtekening

7 opmerkingen:

  1. ik vind hem helemaal geweldig! in het echt nog mooier [zoals gewoonlijk]..top idee Céline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhhhhhhhh celine wat gaaf!!!
    ga gelijk ff bij de aktion neuzen ...ben er helemaal verliefd op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk!Ik stond er ook al mee in mijn handen .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m werkelijk schitterend ik zag dat je deze aan het maken was, en echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super doosje Celine, helemaal goed!!!!

    liefs Angelique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb het doosje gezien je heb
    er een prachtige creatie meegemaakt


    groetjes xx carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat leuk we zijn erg verbaasd van je leuke kunst werken ga zo door!! groetjes Anne, Eva, Marissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails