dinsdag 6 april 2010

Woohooo!

Ik ben blij!!!!!!!!! Ik heb de maart challenge op het Scrappassion Challengeblog gewonnen!!! Ik heb een digitale kadobon gewonnen die ik heerlijk bij Dolls & Decorations mag gaan uitgeven! Ook een kansje wagen? Ga dan naar het Scrappassion Challengeblog, waar ze elke maand een andere leuke uitdaging hebben!

I'm happy!!!! I won the march challenge on the Scrappassion Challengeblog!!! I've won a digital coupon, which I can spend at Dolls & Decorations.
Want to give it a try? Hop on over to the Scrappassion Challengeblog, where they've got a fun challenge every month!
vintagebloghandtekening

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd je bent een terechte winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En helemaal verdiend die lo is zo enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd !!!!! Je hebt het terecht verdiend!! Nu mooie spulletjes kopen om nog meer mooie layouts mee te maken!!

    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk voor je meid, ik vind het ook een heel mooi lootje geworden hoor,

    liefs Angelique xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails