donderdag 4 februari 2010

Woohooo!!!

Ik had 5 dingen die ik had gemaakt opgestuurd voor de Making Memories gallerij. Ik dacht dan zit er vast wel wat tussen wat ze leuk vinden. Wat denken jullie, zijn ze gewoon alle 5 uitgekozen!!!
Vind het zo gaaf!!!
Het gaat om Kiss, My dad, Mom and me, vintage giftbox en My grandmother.
Hier kan je ze vinden en eventueel stemmen voor een van mijn projecten als je dat wil tenminste :-)

Making Memories Gallery


I made 5 things which I submitted to the Making Memories gallery. I thougt there will be possibly one they'll like. Guess what, they chose them all!!!! I'm so excited about this.
They placed Kiss, My dad, Mom and me, vintage giftbox and My grandmother.
You can find them here and vote for one of my projects if you like :-)

Making Memories Gallery

Photobucket

1 opmerking:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails