zondag 10 mei 2009

Fijne moederdag!/Happy mother's day!





Eindelijk kan ik de kaart erop zetten die ik zowel voor mijn moeder als schoonmoeder heb gemaakt. Ik wilde niet dat ze per ongeluk hier keken en dan al hun kadootje zagen. :-) Kaart heb ik gemaakt aan de hand van een voorbeeld in de Cards Only. Papier is van Basic Grey.

Finally I can show the card I made for my mother and mother in law. I didn't want them to accidentally look here and saw their present :-) The example of this card was in a article in the Cards Only magazine. Papers are from Basic Grey.

5 opmerkingen:

  1. wow, heel mooi gemaakt! daar zullen ze vast erg blij mee zijn! groetjes sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, dat zijn geen kaarten maar kunstwerkjes! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje
    mooi papier gebruik
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooiiiii Celine,daar zullen beide mama's wel blij mee zijn geweest he

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi werk!
    Leuk om cadeau te doen!
    Gr Charlot

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails