woensdag 23 oktober 2013

Tim Holtz Tags 2013-october

Mijn tag voor deze maand voor de Tim Holtz challenge Tags of 2013. Deze maand uiteraard een op Halloween gebaseerde tag. Weer lekker aan het kliederen geweest met van alles en nog wat. De maan en uil heb ik nagetekend en toen uit dun karton uitgeknipt want deze dies heb ik niet. Vind ze wel goed gelukt :)
Daarna met inkt bewerkt, glossy accents erop en toen flink met glitter los gegaan. Vind nu nog glitter op mijn buro hahaha.
Achtergrond heb ik met de distress inkt gemaakt want de paint heb ik niet. Ook met allerlei sprays, zelf gemaakt met pigmentpoeder, er overheen gegaan. Misschien is dat bij de detail foto wel goed te zien. De tag glimt dus heel mooi maar dat zie je jammer genoeg niet zo goed op de foto.
Nog 2 tags te gaan en dan is mijn jaar compleet :)



My tag for this month for the Tim Holtz tags of 2013 challenge.
I've cut the owl and moon myself. I don't have this dies so I drew them on thin cardboard and them cut them out.
Photobucket

1 opmerking:

  1. Oooo, echt prachtig deze halloween tag Celine!
    Ik heb hem even "ingezoomd" op mijn i pad en dan is de glitter wel goed te zien hoor erg mooi gedaan,
    Tja wat vind je dat spul nog lang terug in je huis en kleding etc etc ....kun je nagaan als wij met een hele kleuterklas aan het glitteren slaan met kerst haha.
    Mooi ook de uil en de maan, leuk idee om die zelf zo te maken.
    De achtergrond vind ik super met die crackels en mooi ook van kleur!
    Knap dat je al zoveel mooie tags hebt gemaakt nu, ga je ze nog allemaal een keer tegelijk op de foto zetten?
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails