maandag 6 augustus 2012

Tim Holtz tag augustus

Nieuwe maand op het Tim Holtzblog dus ook weer een nieuwe tag voor de tags van 2012. Dit is mijn augustustag die ik uiteindelijk heb gefabriceerd. In plaats van de stempel die hij in het midden gebruikte, heb ik een Mayaroad chipboard camee gebruikt die ik met zwarte en witte embossingpoeder heb bewerkt. Ook een andere embossingmal gebruikt maar die vind ik eigenlijk wel grappig staan in het geheel.
Even een close-up foto erbij gedaan zodat je kan zien dat er ook nog Glimmermist overheen is gesprayed, dit zie je namelijk niet op de grote foto.
De onderkant deed hij met een die maar ik heb gewoon de vorm nagetekend en die uitgeknipt op de onderkant. Ben in ieder geval weer lekker een paar uurtjes zoet geweest zo :)


The tag I made for august for the Tim Holtz tags of 2012 challenge. Instead of a stamp in the middle I've used a chipboard cameo from Mayaraod which I embossed with black and white embossingpowder.
Photobucket

3 opmerkingen:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails