vrijdag 3 februari 2012

Secret Valentine-swap

Met mijn lieve vriendinnetjes van onze scrapdozengroep, zoals we onszelf noemen, hebben we een Valentijnswap gehouden. Ja ik weet het, het is nog geen Valentijn maar we konden onze nieuwsgierigheid niet meer bedwingen, hahaha. Ik heb echt een supermooi kado van Nicky gekregen. Een bankje of sjiek gezegd, een chaise longue, waar een tissuedoos in verstopt zit, echt zo gaaf!!! En uiteraard heb ik ook hele mooie kadootjes van haar gekregen. Ik kwam er alleen net achter dat ik een hangertje vergeten ben erbij te leggen voor de foto. Ben er echt heel erg blij mee en het gaat dan ook een hele mooie plek krijgen hier in huis. Thanks Nicky xxxx!!!
 
 
 
 
Mijn swapmaatje was Michelle, dat maakte het voor mij extra leuk want dat is toch ook wel echt mijn maatje. Ik heb voor haar van Fimo een draak gemaakt omdat ik weet dat ze gek is van draken, en draken brengen geluk dus dat is mooi meegenomen. Als je goed kijkt zie je een paarse gloed op de draak zitten en dat komt omdat ik hem met perfect powder van Tim Holtz heb bewerkt.
Deze draak heb ik op een houten kistje bevestigd, en dat kistje had ik helemaal bewerkt met cracklepaint en uiteraard met de kleuren zwart en rood want dat paste mooi bij de draak. De ornamentjes bovenop zijn ook van klei gemaakt met behulp van een malletje, deze heb ik na het bakken beschilderd met verf en nog een beetje inkt erop. Een kaart erbij gemaakt in de kleuren zwart/rood want dat paste natuurlijk weer mooi bij het kistje.
Ik weet het, het zijn een hoop foto's voor 1 post maar ik wilde jullie toch even laten zien wat ik gekregen en gemaakt heb. :)

 
With my scrapping-girlfriends we've had a Valentine swap. I know it's not Valentine yet but we couldn't resist our curiousity hahahah. On the top pictures you see what I've received from my swap friend Nicky. On the bottom pictures the dragon I made of polymarclay and the box it's on and ofcourse a card to go with it.



Photobucket

4 opmerkingen:

  1. je hebt echt iets prachtigs gemaakt voor michelle! wat en gave dragon is dat! en ik ben blij dat je wat je van mij hebt gehad mooi vindt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn ware kunstwerken zeg. Die chaise lounge en het stoffen boekje zijn echt geweldig.
    En wat heb je een gaaf kistje gemaakt voor Michelle, dat draakje!! Wat ontzettend knap gemaakt. Ik heb het al vaker gezegd, jij bent echt een Fimo-kunstenares!!!
    Wat zal Michelle daar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooir kadootjes! wat je voor Chelle gemaakt hebt is prachtig! dat draakje! ook wick vind het super, die zat er met open mond naar te kijken hihihi en wat je van Nick hebt gehad! zoooo geweldig mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die bank die je heb gehad, maar wat je voor Michelle heb gemaakt is ook echt super. Prachtig ook hoe je dat draakje heb gemaakt. Het hele eindresultaat van de swap is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails