donderdag 26 januari 2012

DDCC #149 Buttons Galore

Donderdag en dus tijd voor een nieuwe uitdaging op het Dutch Dare Card Challengesblog. Deze week hebben we de uitdaging "Buttons Galore:" oftwel knopen, knopen en nog meer knopen! Onze sponsor van deze week is Robyn's Fetish, en zij heeft ook een aantal afbeeldingen aan ons DT beschikbaar gesteld. Ik heb gekozen voor Lucy Valentine's Girl, je kan haar hier in de shop vinden. Ik heb om mijn afbeelding een rand met knopen geplakt in allerlei roze tinten. Afbeelding heb ik gekleurd met Distress Inkt. Papier is van Making Memories wat ik nog had liggen. Zo maak ik ook eens mijn restjes op :)
Ik hoop dat jullie weer meedoen op het DDCC-blog!
Thursday, so time for a new challenge on the Dutch Dare Card Challengesblog! This week we have "Buttons Galore". Our sponsor of this week, Robyn's Fetish, who has a fabulous price for you, was also so kind to give our DT some images to work with. I choose for Lucy Valentine's Girl, and you can find her here in the shop.
I hope you join in the fun this week at DDCC!!!

Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Cute card, Céline, I love the way you have used the buttons, and the image is so cute.
    Dorte,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the buttons Celine! Super cute card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Celine,
    This is just so adorable and perfect for our challenge this week at DDCC.

    Hugs
    Pattie

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails