zaterdag 17 september 2011

Congratulations!!!!

Lieve papa en mama, ik weet dat jullie ook altijd op mijn blog kijken dus vanaf hier ook nog een keer gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk vandaag!!!!! Hopelijk nog een heleboel jaren erbij dus op naar de 50!!!
Dit is dus het kado wat ik voor ze heb gemaakt. Het zijn 2 canvassen van 20x20cm aan elkaar gezet met behulp van scharnieren en hij kan gesloten worden met een slotje wat ik erop heb gezet. Ik had zo'n idee al eerder gezien bv op het blog van Esterina en Nicky en vond dit ook erg leuk om voor mijn ouder te maken. Op de voorkant zit een kopie van de tekst van de trouwkaart en van de vogeltjes, die trouwens destijds door mijn moeder zelf zijn getekend. Binnenin een trouwfoto en nogmaals de vogeltjes maar nu van de binnenkant van de kaart. Mooi bruidspaar waren ze, vinden jullie niet? Papier is van Bo Bunny Gabrielle en verder heb ik er allerlei bloemen, parels, veertjes enz opgedaan.

Dear mum and dad, I know you always read my blog so from here also congratulations with your 40th wedding-anniversary today!!!!
I saw this idea on another blog and I thought it made a perfect gift for my my mum and dad for their weddinganniversary.
It's two canvasses (20x20cm)assembled together with hinges and a lock, so it makes a kind of book. On the front and in the canvas parts of the weddingcard from my parents. The birdies were drawn by my mother, they are really cute.
Didn't my parents make a lovely couple 40 years ago?


Photobucket

9 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt Cëline, erg mooi afgewerkt! daar zijn ze vast heel verrast mee geweest je ouders, nog gefeliciteerd met het mooie jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden, Céline. Daar zullen je ouders vast heel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je ouders huwelijksjubileum. Wat kan jouw moeder mooi tekenen zeg. De canvas is echt super geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Céline!
    Gefeliciteerd met het 40 jarig jubileum van je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Ilonka en wat leuk dat je nog de trouwkaart van je ouders er hebt in verwerkt en dat na 40 jaar. En alleen aan het kapsel van je vader (de bakkebaarden) zie je dat het een foto van lang geleden is. Je moeder zou zomaar vandaag gefotograveerd kunnen zijn. Ik zie wel jou in beide ouders. Gefeliciteerd hoor met je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Celine!
    Echt een knap stel je ouders op de trouwfoto!
    Proficiat en ik hoop dat ze nog lang gelukkig en gezond blijven met elkaar!
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi buiten en van binnen schitterend gedaan. enne gefeliciteerd!
    xxx Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Céline, echt super mooi gemaakt! wat zullen ze daar blij mee zijn! en natuurlijk van harte gefeliciteerd met het 40-jarig jubileum van je ouders! hoop dat ze nog heel wat jaartjes samen zullen zijn! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig mooi kado voor je ouders. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails