zondag 19 juni 2011

Sweet

Een tijdje geleden hadden we een secret scraplift op mijn favoriete forum. Ik kreeg een layout van Ann om te liften, die ik zo inspirerend vond dat ik mijn layout eigenlijk heel snel in elkaar had zitten. Ik heb weer het prachtige papier van Bo Bunny Gabriëlle gebruikt om deze layout te maken en deze keer heel veel verschillende soorten bloemen bij elkaar. Ik heb normaal altijd de neiging om dezelfde soort bloemen bij elkaar te gebruiken terwijl het juist ook zo leuk is om allerlei soorten door elkaar heen te gebruiken.
On my favourite forum we had a secret scraplift. I've got a layout made by Ann which inspired me so much that my layout was made really quickly. I've again used the gorgeous Gabriëlle papers of Bo Bunny and lots of different flowers.
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. wauw zo lekker vintage
    vindt het een heel mooi geheel prachtge details ken dat probleem met bloemen , vindt het ook een heel uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze lo is echt prachtig!
    Die parelrand en dat medaillon zo mooi!!!
    Echt een schitterend geheel met veel mooie details!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Celine, mooi deze Lo!
    En je was de eerste op mijn blog voor de geponste bloemetjes dus mail me even je adres en welke kleuren je leuk vindt om te krijgen dan stuur ik je een vlopje. Je kunt mijn mailadres op mijn bloggerpagina vinden.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails