woensdag 9 februari 2011

Fimo kijkkastjes

Omdat ik al enige tijd een scrapdipje heb, vond ik het wel eens leuk om wat van mijn oudere Fimo freubels te laten zien. Deze keer 2 kijkkastjes. Ik heb ze recent weer een beetje opgeknapt omdat ze toch al ruim 12 jaar hier aan de muur hangen. Er hadden wat dingetjes losgelaten en bij het snoepkastje heb ik ander papier op de muur, plankjes en vloer geplakt.
Ik had ze destijds voor de babykamer van Michael gemaakt voor aan de muur. Ze zijn gemaakt in een kastje, wat er nu volgens mij niet meer is, van de Ikea. Het kastje is ongeveer 30x20 cm. Ik heb gewerkt op poppenhuisschaal, dat is een schaal van 1:12. Het idee komt uit een heel leuk boekje wat ik dus ook al heel lang heb over poppenhuisminiaturen.





Because I'm  having no inspiration at all to scrap, I decided to show you these 2 boxes. These are 2 of my older projects I once made (12 years ago) with polymerclay. Recently I've been working on these because some part were falling off. In the candystory I refurbished the walls and floor with new scrappingpapers. Also made the shelves again because they were broken in some places. The boxes measure about 20x30 cm. Everything is made on dollhouse scale ( 1:12)
Photobucket

7 opmerkingen:

  1. amai zeg dit ziet er echt heel mooi uit
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhhhh wat ontzettend leuk!!! heb jij dat allemaal met fimo gemaakt?? wat goed zeg, je kunt zo wel een heel poppenhuis creeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er gaaf uit, daar moet je wel engelengeduld voor hebben om zo klein te kunnen werken zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wonderbaarlijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. werkelijk schitterend! heb je echt alle zelf gemaakt?????? ik vind het helemaal te gek!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, hoe begin je aan zoiets! Prachtig werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh en dit is ook al zo leuk zeg, ook al iets wat er op mijn lijstje staat, zo'n kijkkastje maken, jeetje loop helemaal over van enthousiasme én inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails