woensdag 22 september 2010

We love 2 scrap

Voor de uitdaging van deze maand op het Scrappassion Challengeblog het ik wederom gebruik gemaakt van een sketch van Creative Scrappers. De uitdaging van deze maand op het Scrappassion Challengeblog is om het getal 2 te gebruiken, dit omdat het Scrappassion Challengeblog 2 jaar bestaat!!

Op de foto sta ik samen met mijn vriendin en scrapmaatje Michelle. Deze foto is ooit op een crop ergens genomen en vond het wel eens tijd worden om die te gebruiken.

Deze keer heb ik eens geprobeerd om eens heel anders te scrappen dan ik normaal doe en vind het resultaat wel geslaagd. Papier en embellishments zijn van Cosmo Cricket, Material girl.




For this month's challenge on the Scrappassion Challengeblog I made again use of a sketch of Creative Scrappers. This month's challenge is to make us of the number 2 in your layout or project because of the 2-year anniversary of the Scrappassion Challengeblog!!

On the picture it's me with my scrappal and friend Michelle. This picture is taken on a crop somewhere.

This time I tried to scrap different as I normally do, I think the result turned out quite well!

vintagebloghandtekening

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie uitwerking!!Mooie L/O!!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mensen op die foto zeg, hahahahaha.
    Leuke verrassing om mij op een LO van jou te zien, helemaal top!!!!!
    Leuke uitwerking heb je van de sketch gemaakt.
    Kus Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke en vrolijke Layout heb je gemaakt!
    Die sketch is helemaal leuk, die sla ik me even op hoor!

    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo zeg, en een foto van jullie beide...nu ik jullie ken, kan ik me de lol die jullie hebben ook goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej Cecile,

    Wat een geweldige LO! Leuke foto! En die tekst erboven, geweldig! En de kleuren zijn top!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails