vrijdag 5 maart 2010

Graphic 45





Voor eerst dat ik eens bezig ben geweest met Graphic 45 papier. Ik vind het op de een of andere manier niet echt papier voor layouts maar wel voor kaarten of bv gebruiksvoorwerpen zoals een pennenbak (deze is van Artemio). Dit papier komt uit de serie A Proper Gentleman.

This is the first time I used Graphic 45 papers. For some reason I find it not suitable for layouts but perfect for cards or other projects like this wooden box (from Artemio) to put your pencils in These papers come from the A Proper Gentleman line of Graphic 45.
.vintagebloghandtekening

4 opmerkingen:

  1. Ik kan me wel vinden in je opmerking omdat er veel plaatjes op staan, is het voor een lo moeilijker, maar voor doosjes, kaartjes en noem maar op juist erg leuk, deze items zijn super gedaan!
    Wel een fink karwei als ik het zo bekijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Celine...wat mooooooi meis, en idd wat je zegt...het papier is minder geschikt voor lootjes, maar voor dit soort dingen is het geweldig, je hebt er iets geweldigs van gemaakt.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi!!!

    en je hebt gelijk,ik vind het voor doosjes ook geweldig papier!!

    groetjes regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige creaties Celine, vooral je mannenkaarten vind ik erg toppie geworden meis,

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails