vrijdag 6 november 2009

Mom and me



Ja, het is niet te geloven maar ik heb weer een vintage layout gemaakt. Weer met de Vintage findings collectie van Making Memories. Ik geloof dat ik het zelfs leuk ga vinden :-)
Op de foto sta ik samen met mijn moeder. Ik ben ongeveer anderhalf jaar oud.

It's unbelievable but again I made a vintage layout. Again with the Vintage findingscollection from Making Memories. I think I'm going to like this :-)
On the picture my mom and me. I'm about one and a half years old on this photo.
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Celine in 1 woord...... schitterend.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind m echt keigaaf! zelfs de foto is heel vintage... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wie had dat nou gedacht he Celine...jij vintage, ik vintage hahahahahaha..maar hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige LO heel mooiWat zijn dat voor gave stempels in de hoeken?

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails